FAQ

FAQ (Najčastejšie otázky)

Novinky

1. Kde si môžem kúpiť plynové fľaše a aké sú ich ceny?

Spoločnosť PROBUGAS a.s. fľaše do osobného vlastníctva nepredáva. Predáva len plyn v nich. Plynové fľaše sa vydávajú plné, na zálohový list. Záloha na 10 kg fľašu je 40 €, 5 kg fľašu 30€ a 2 kg fľašu 20 € + cena plynu.

2. Kde si môžem vymeniť prázdnu fľašu za plnú?

Fľašu je možné si vymeniť na každom výmennom mieste.

3. Aký je rozdiel medzi propánom a propán-butánom?

Propán sa vyparuje aj pri teplote -40 stupňov Celzia, takže je vhodný aj na vykurovanie v zimnom období. Čistý propán je bez zápachu. Bután sa vyparuje len do teploty -0,5 stupňov Celzia. Najčastejšie sa používa na varenie.

4. Koho majú zákazníci kontaktovať v prípade spolupráce so spoločnosťou PROBUGAS a.s.?

V prípade spolupráce so spoločnosťou PROBUGAS a.s. stačí kontaktovať bezplatnú infolinku 0800 17 00 17, kde Vám bude podľa Vášho regiónu poskytnuté číslo na obchodného zástupcu. Kontakty nájdete aj v sekcii Kontakt.

5. Koho majú zákazníci kontaktovať pri prechode na propán alebo propán-bután (RD, prevádzky...)?

V prípade prechodu na propán alebo propán-bután stačí kontaktovať bezplatnú infolinku 0800 17 00 17, kde Vám bude podľa Vášho regiónu poskytnuté číslo na obchodného zástupcu, ktorý Vám ochotne zodpovie Vaše otázky. Kontakt na obchodného zástupcu vo vašom regióne nájdete taktiež v sekcii Kontakt.

6. Kedy môžeme očakávať plyn od objednania?

Plyn do zásobníka aj vo fľašiach dodávame do 4 pracovných dní od objednania. (Pri akciovej cene plynu do zásobníka sa doba dodania predlžuje v závislosti od počtu objednávok plynu). Alebo využite našu expresnú dodávku plynu vo fľašiach kuriérom.

7. Ako je možné upevniť fľašu ku grilu ked nemáte regulátor?

Každý spotrebič sa ku fľaši pripája pomocou hadice a regulátora. Túto regulátorovú sadu je možné si zakúpiť aj v našom e-shope, v našich predajniach v Bratislave a Martine alebo v špecializovaných predajniach.

8. Ako postupovať v prípade reklamácie?

Vašu reklamáciu alebo sťažnosť, môžete zaslať písomne na adresu spoločnosti PROBUGAS a.s. alebo e-mailom na adresu info@probugas.sk.

9. Je možné vymeniť aj fľaše s iným logom a inej farby ako majú fľaše PROBUGAS? (cudzie, farebné, atypické)?

Vymieňame všetky typy fliaš typizovaného tvaru (na farbe nezáleží) používané na území SR. Nevymieňame len fľaše zahraničné, atypické, ako sú Slovinské, Maďarské, Poľské (údaje sú na nich vyrazené v iných jazykoch).

10. Ako a kde je možné zakúpiť si spotrebič?

Spotrebič je možné si zakúpiť cez náš e-shop, v našich predajniach v Bratislave a Martine alebo v špecializovaných obchodoch.

11. Fučííííí fľaša: čo robiť..... volať hasičov?

Ak máte podozrenie, že z fľaše uniká plyn, je toto možné overiť pomocou mydlovej vody. Penu nanesiete na ventil fľaše. Ak plyn uniká, uvidíte penu okolo ventila „bublinkovať“. V tom prípade, je potrebné fľašu umiestniť najlepšie mimo uzavretých priestorov alebo aspoň do dobre odvetrávanej miestnosti. Plyn je ťažší ako vzduch, takže sa bude zhromažďovať pri zemi. Takto umiestnená fľaša nie je nebezpečná (pokiaľ pri nej nebudete manipulovať s otvoreným ohňom), stačí počkať kým sama vyfučí a potom ju odniesť na reklamáciu tam, odkiaľ ste si ju doniesli (v prípade, že Vám fľaše vozíme na zmluvu, je potrebné ju označiť a odovzdať dopravcovi ako reklamáciu).

Odporúčané produkty